2310dotdayProjekt eTwinning pt. "Mission Dot Day" był fascynującym doświadczeniem dla dwóch klas, 2a i 3b.
Głównym celem projektu było pokazanie, że każdy człowiek potrafi być kreatywny, a zwykła kropka może sprawić, iż odkryje w sobie niezwykłe pokłady twórczej inwencji. Razem odkryliśmy, że ogromną frajdą jest świadome łączenie kropek i budowanie relacji.

 Oto krótkie podsumowanie działań przeprowadzonych przez uczniów:

1. Opowiadanie o kropce: Uczniowie obu klas stworzyli własne opowiadania, które skupiały się na koncepcji kropki.
To ćwiczenie pomogło im rozwijać umiejętności narracyjne i wyrażania swojej wyobraźni.
2. Poszukiwanie kropki w przestrzeni: Uczestnicy projektu wyruszyli na poszukiwania kropki w otaczającej ich przestrzeni.
To zadanie pobudzało ich zmysły i zachęcało do obserwacji otaczającego świata.
3. Fotografowanie kropek: Kolejnym etapem było fotografowanie kropek, które znaleźli.
To było nie tylko zabawne i twórcze zadanie, ale również pomagało uczniom rozwijać umiejętności fotograficzne.
4. Tworzenie mandali z darów natury: Uczniowie wykorzystali elementy znalezione w przyrodzie, takie jak liście, kwiaty i kamienie, aby tworzyć piękne mandale.
To zadanie promowało kreatywność i szacunek dla otaczającej nas przyrody.

5. Odpowiadanie na pytania o kropkę w języku angielskim: Projekt był również doskonałą okazją do rozwijania umiejętności językowych. Uczniowie odpowiadali na pytania związane z kropką w języku angielskim, co pomagało im w nauce tego języka.
6. Korzystanie z rozszerzonej rzeczywistości i aplikacji 3D: W ramach projektu uczestnicy korzystali z technologii, takich jak rozszerzona rzeczywistość i aplikacje 3D, aby eksperymentować z koncepcją kropki w cyfrowej przestrzeni.
"Mission Dot Day" był nie tylko wspaniałą okazją do eksploracji kreatywności i wyobraźni, ale także do nauki przez zabawę. Uczniowie obu klas mieli okazję pracować wspólnie, w grupie, razem, dzielić się pomysłami i rozwijać swoje umiejętności w różnych dziedzinach.
To było niezapomniane doświadczenie edukacyjne.
Koordynatorka projektu: Beata Kalinka
Współpraca: wychowawczynie klasa3b Panie: Beata Wołkanowska i Klaudyna Słodkowska,
wychowawczynie klasa 2a Panie: Aleksandra Badźmierowska-Kasznia i Anna Cymańska-
Hirsz, oraz Panie uczące j.angielskiego: Aleksandra Sieniawska, Joanna Zielińska

Początek strony