Niezwykłym projektem, który połączył rodziców i dzieci w fascynującej przygodzie
literackiej. Nasz projekt eTwinning "Być bliżej dziecka, rodzica" to nie tylko okazja do zbliżenia się rodzin, ale również ciekawe doświadczenie z zakresu edukacji i tworzenia treści.
Projekt Być bliżej dziecka, rodzica; miał na celu ożywić książkę Niesamowite przygody dziesięciu skarpetek; autorstwa Justyny Bednarek.
W ramach tego projektu rodzice włączyli się aktywnie w życie swoich dzieci,
a jednocześnie stworzyli coś wyjątkowego – nagrali e-booki do wybranych rozdziałów tej wspaniałej książki. Link do filmu
W ramach zwiedzania szkoły klasa 1b poznała m.in. salę SI, gdzie mogła uczestniczyć w pokazowej terapii integracji sensorycznej. Dziękujemy p. Basi Augustyniak! Foto
8 września w 1b zawitała p. Ania Cymańska - Hirsz i przeprowadziła zajęcia uświadamiające czym jest mukowiscydoza i jak można niwelować skutki tej choroby. Foto
Mobilności kadry:
|
|
Informacje o projekcie
Program „Jesteśmy razem” realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Programu Fundusze Społeczne dla Rozwoju Społecznego (FERS) 2021-2027, projektu „Zagraniczna mobilność edukacyjna uczniów Realizacja projektu ma wspierać system szkolenia i doskonalenia kadry naszej szkoły w wymiarze europejskim. Pozyskane fundusze zapewnią dostęp do szkoleń wysokiej jakości, odbywających się w różnych krajach Europy. Umożliwią zdobycie nowych i lepszych kompetencji językowych i zawodowych, poznanie innowacyjnych metod i form pracy z uczniem, treści z zakresu edukacji włączającej |
Prezentacje uczestników: Cypr - listopad 2023 Gabriela Baka Barcelona - marzec 2024 Barbara Augustyniak Dublin - maj 2024 Barcelona - maj 2024 Magdalena Waroczyk-Warkoczewska
|
Cele projektu: Podniesienie kompetencji językowych kadry szkoły - nabywanie zdolności do skutecznej komunikacji w języku angielskim. Podniesienie kwalifikacji kadry pedagogicznej w zakresie edukacji włączającej, w tym w warsztacie pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych Nabywanie i rozwijanie kompetencji kadry pedagogicznej w zakresie stosowanie cyfrowych narzędzi edukacyjnych i komunikacyjnych. Podnoszenie jakości pracy szkoły i kwalifikacji nauczycieli poprzez szkolenia zagraniczne oraz udział w projektach europejskich. Tworzenie wizerunku szkoły nowoczesnej o standardach europejskich. |
Cypr - czerwiec 2024 Lucyna Wilamowska |
Rezultaty - to co chcemy osiągnąć: Większe kompetencje kadry w zakresie posługiwania się językiem angielskim ułatwią skuteczną komunikację i edukację w międzynarodowym środowisku szkolnym. Wdrożone nowe rozwiązania w zakresie edukacji włączającej przełożą się na budowanie strategii pracy szkoły jako placówki nowoczesnej, ukierunkowanej na edukację i pomoc wszystkim uczniom, w tym również o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Praca w oparciu o nowoczesne metody i formy przełoży się na zwiększenie kompetencji kluczowych uczniów umiejących wykorzystywać nowoczesne narzędzia cyfrowe. Zwiększenie kompetencji w zakresie pracy w środowisku wielokulturowym pozwoli zadbać o propagowanie postaw tolerancji oraz podejmowanie działań na rzecz zapobiegania wykluczeniu i dyskryminacji. Doskonalenie zawodowe w standardach europejskich prowadzone w ramach współpracy międzynarodowej oraz upublicznianie rezultatów wzmocni pozycję kadry oraz samej szkoły na rynku edukacyjnym. |
Cypr - wrzesień 2024 Ewa Kiełczykowska
|